Meteen naar de inhoud

Hoe registreer ik een contract?

In het SBC Managementsysteem kunt u contractuele afspraken vastleggen, bijvoorbeeld met een leverancier of een verwerker. Uiteraard is het ook mogelijk om contracten op te slaan in het managementsysteem. Een contract kan relaties hebben met:

  • Onderzoeken
  • Verwerkingen
  • Informatiesystemen

Het vastleggen van een contract

  • Klap het menu onder ‘Bedrijf’ uit en selecteer de optie ’Contract’.
  • Klik op de “+”en voer de contactgegevens in bij het tabblad Contract, zoals in de printscreen.
  • Selecteer het tabblad ‘Betrekking’ om een relatie te leggen met de gegevenskaarten waar dit contract betrekking op heeft.
  • Selecteer het tabblad ‘Historie’ om de audittrail van de gegevenskaart te zien.
  • Selecteer het icoon van de paperclip om ondersteunende documenten te uploaden. 
  • Selecteer het icoon van het tekstwolkje om een opmerking te plaatsen. 

Heeft u vragen of hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.