Meteen naar de inhoud

Hoe registreer ik een onderzoek?

In het SBC Managementsysteem kunnen resultaten van onderzoeken als een DPIA of een audit worden geregistreerd en kan de voortgang van de onderzoeken worden bewaakt.  

Een onderzoek kan in het managementsysteem relaties hebben met:

  • Betrokkenen
  • Contracten
  • Datalekken
  • Informatiesystemen
  • Verwerkingen
  • Processen

Het vastleggen van een Onderzoek

  • Klap het menu onder ‘Bedrijf’ uit en selecteer de optie ’Onderzoek’.
  • Klik op de “+”en voer de gegevens in bij het tabblad Onderzoek, zoals in de printscreen.
  • Selecteer het tabblad ‘Betrekking’ om een relatie te leggen met de gegevenskaarten waar dit Onderzoek betrekking op heeft. 
  • Selecteer het tabblad ‘Historie’ om de audittrail van de gegevenskaart te zien. 
  • Selecteer het icoon van de paperclip om ondersteunende documenten te uploaden.
  • Selecteer het icoon van het tekstwolkje om een opmerking te plaatsen. 

Heeft u vragen of hulp nodig? Neem gerust contact met ons op.